vi måste våga chansa mer.

Jag är dålig på att uppdatera i den här bloggen nu förtiden, anledningen är den att jag faktiskt inte orkar det.
Det händer så mycket runt omkring som jag vill hinna njuta av, samt av den lilla tid som är kvar av "sommaren".
Ryggen börjar bli bra, jag återvänder till jobbet för att stanna där nästa gång :)

V. (min fina 4-männing) har nu flyttat till Göteborg och ärligt talat tycker jag att det är jättetråkigt, även om vi bara umgicks några veckor...men det var ändå några veckor som betydde väldigt mycket. Men vi ses snart igen...

Jag & P har umgåts mesta dels av sommaren, känns skönt att hon är tillbaka på banan igen <3 *pussen*

D, min alldeles speciella D. Du är den som förgyller mina dagar med lycka!

Å alla ni andra, tack för i sommar...Ni har gett mig så mycket lycka & glädje, tack vare er lyser solen jämt omkring mig. Ni är oslagbara!


KÄRLEK TILL ER ALLA SOM GJORT MIN SOMMAR SÅ BRA, trots allt som kännts tungt & jobbigt.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback