när tankarna tar över

och saker och ting känns tungt så orkar man inte alltid le, men jag har en anledning till att le oavsett.
Anledningen är du. Jag skulle göra allt, för oss två. När vi inte är tillsammans, kurar jag ihop mig i min soffa och tittar ut genom mitt fönster och väntar på att ditt namn ska dyka upp på min mobil. Jag kollar på bilderna på oss, för det får mig att hålla ut tills vi ses nästa gång. I tankarna håller jag min hand i din, hela tiden. När vi är tillsammans, behöver vi inte säga nått, det är så mysigt att bara ligga nära och höra dig andas, känna ditt hjärta slå och kura ihop mig så nära dig som det bara går...då är jag som allra lugnast & lyckligast. När jag får känna dina armar runt mig, är så tryggare än nånsin. Jag kan inte annat än att säga att det måste vara kärlek, på så jävla högnivå att jag blir höjdrädd. Jag hoppas du tar åt dig och inser, att jag faktiskt tycker om dig så pass mycket så att jag skulle gå genom eld och vatten för din skull. Det är du som får mitt hjärta att slå det där extra slaget och som får fjärilarna i magen att vakna ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback