jag slutar aldrig drömma, jag slutar aldrig tänka, jag kommer aldrig att kunna glömma

Hösten är här och sommaren 2010 är förbi, en sommar som har haft i princip allt. En sommar att minnas med glädje, det hade aldrig blivit en riktig sommar utan mina fina vänner. Sommaren har även varit tung och dyster, men jag klarade mig igenom de tillsammans med era peppande ord. Jag älskar människorna som delade sommaren med mig ♥

I morgon ska jag äntligen kliva innanför jobbets dörrar igen, jag ska klä på mig dom varma blåa byxorna och den minst lika varma fula "tröjan", men jag gör det med ett leende, för jag har saknat mitt jobb och mina gulliga tanter & farbröder...och inte minst mina underbara jobbarkompisar.

Zera, mitt hjärta växer så det knakar...hon är enastående. Igår fick hon en rosa bädd, så nu ligger hon i den och jag hoppas hon skippar soffan i fortsättningen. Hon har fått massa nya saker i helgen allt från leksaker till godis. *Bortskämd liten donna*





Snälla, tänk på mig ibland


Kommentarer
Anonym

Slutar aldrig tänka på dig



2010-08-31 @ 14:18:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback