helgen som skulle bli bra, blev den värsta!

Jag vet inte vad jag ska säga, folk man trodde va ens vänner...är i själva värket ens värsta fiender.
Aldrig mer ska jag lita helhjärtat på någon igen, aldrig. Jag har tappat förtroendet till 2 av de vänner jag har kunnat prata med, dag som natt om ALLT. Okey, jag klarar mig galant utan den ena efter de här, men den andra har jag väldigt svårt för att släppa och jag fattar fortfarande inte...hur man ens kan tänka tanken på att göra såhär mot sin bästa vän? uppenbarligen så är bara tomma ord, för man gör inte sånt här mot folk som betyder nått. Jag vet inte, hur jag ska klara av att förlåta det här...eller jag kan inte de, men hur fan ska jag kunna bearbeta det utan att bli äcklad varje gång? JAG ÄR SÅ JÄVLA BESVIKEN och varje slag jag slog på dig va du värd. IDIOT!


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Vad har hänt? :O



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2010-08-30 @ 21:53:14
Petra

gumman, jag står på din sida! <3



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2010-08-30 @ 22:34:58
M

Men vad har hänt?=S <3



2010-08-30 @ 22:36:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback