ge mig en måne

Torsdag och jag sitter hemma och tråkar, jag är leds. Jag längtade efter hösten, men hade jag vetat att de skulle kännas såhär hade jag aldrig gjort de. Sommaren försvann & "allt" med den, inte okej :( men det är väl så det blir ibland antar jag. när mörkret faller, det är just då som tankarna kommer och under höst, vinter & vår mår jag inte riktigt bra..jag är ett sommarbarn, så är det bara. på sommarn är jag som allra lyckligast. sommrar som denna, så borde alla vara och det smärtar mig att veta att en sommar som den här aldrig kommer mer, men kanske kommer det en sommar nästa år..som är bättre? jag hoppas.



"Du tror du vet hur allt ska vara,
du vet när allting passar sig
Utom när jag ska förklara,
hur jag känner mig.

Du bryr dig inte om mig mera,
och det har tagit mig så hårt
Du kan väl aldrig acceptera,
att någonting är svårt.

Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till
Där jag kan glömma att du lämnat mig"



...............................................................jag tror att livet får ett lyckligt slut!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback