baby I can see your halo

Idag har jag en mysdag, jag har städat och tvättat, myst med Zera & Lilla-grå och väntar nu på en vän.
Igår kväll va jag & M över till grannen, eftersom att han ska flytta så umgicks vi "en sista gång" alla 4a..
Så idag är jag lite seg, men på benen :-)

Ikväll blir det väl mys och bara vara som gäller tänke ja, men ja...allt kan hända!


Saknar min meduza ;( kanske kommer den dit igen, inom en snar framtid.




och du...
"Med lögner kan man kanske ta sig framåt i livet,
 men man kan aldrig vända tillbaka
"


Kommentarer
Linda

På ellos! Dom har supermycket mysiga höstkläder nu, massa stickat.. synd man inte har råd med allt man vill ha! :P



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2010-08-23 @ 19:16:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback