ut, ut, ut!

Igår var jag leds på att min förkylning tar över mig helt, tog tjuren vid hornen och städa hela garderoben, åter igen blev det en hel del som slängdes..en hel sop-säck faktiskt. Känns alltid lika bra när det är gjort. Så onödigt att behålla kläder som man aldrig använder & bara tar plats, för nu får jag ju plats med mer kläder ;)
När de va klart, va jag tröttare än någonsin..jag har nästan bara sovit mig igenom dessa dagar då jag varit sjuk, men ack så skönt det är...och behövligt!

Idag är jag mkt piggare än igår, vilket känns bra! Vill tillbaka till både jobb & en ordentlig vardag, vill ut i vår-vädret. Idag ska jag försöka ringa ang tvättmaskinen, så jag får en fungerande. Även en fungerande torktummlare givetvis..längtar tills jag kan tvätta i MIN egna lägenhet!

Jaja! nu ska jag fortsätta att slappa här på soffan!

Kommentarer
jess

skönt att du känner dig lite piggare (:



Blogg: http://jewssaaan.blogg.se/
2010-04-14 @ 13:08:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback