natt-tankar...

tiden läker alla sår, sägs det inte så? men det där tror jag inte ens på...jag tror inte bara man vaknar en dag & kanske glömt det som en gång gjorde så ont, saker kommer alltid finnas där, oavsett. Tiden kommer aldrig läka ett sår, men vi kommer kanske lära oss att leva med det, en dag kanske vi kan glädjas åt det istället för att tycka det känns jobbigt, glädjas åt att vi faktiskt kanske är starka nog att kunna gå vidare trots att det har gjort så ont.
Saker som sårat mig, som har lämnat djupa sår hos mig...kommer alltid finnas där. Men kanske inte på samma sätt som det gjorde i början. Även om man tycker att hela världen rasat samman, så har den inte det. - men det tar tid att inse det. Man måste våga släppa av sig sorger, för att få plats med mer lycka. Vi har kanske bara ett liv och har vi flera så vet vi ju inte hur många vi redan har förbrukat..eller hur? Så det ska man ta vara på, man ska göra det man precis själv vill, det finns ingen anledning till att vänta.. Livet är för kort, för att vi ska gå runt & deppa över saker. OM det nu finns nått efter döden, ja..då ses vi väl där en vacker dag, men tills dess...lev ditt liv, det kommer inte i repris.


Kommentarer
carro

Jag må säga att dina inlägg är underbara att läsa, och dom hjälper faktiskt <3



Blogg: http://baraencarro.blogg.se/
2010-04-14 @ 20:28:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback