lördag!

och jag är glad, trots att jag fortfarande inte riktigt är 100% frisk! F har blivit sjuk nu istället.. =/
Jag skulle ju som sagt åka till Sthlm vecka 17, men det blir inte av. Jag va ledig hela den veckan på schemat, så jag tänkte ju åka ner..men då berättar mamma att de ska komma upp på torsdag och vara här över valborg och på onsdagen eller torsdagen har jag läkemedelsutbildning på jobbet, så därför kan jag inte åka.. Men då får jag åka under maj istället, vilket är lika bra om inte bättre...så Sthlm har hunnit vakna till liv ordentligt ;)

I morgon jobbar jag igen, 7-12..gillar inte dom tiderna egentligen, känns onödigt. Man kan lika gärna jobba till halv 5 när man lika gärna är på jobbet :) fast, att jobba korta dagar under sommaren gillas!

Jag vill ha sommar, så vi kan grilla, dricka goda cider, umgås, skratta, sola, poppa sommarmusik, bada, ja and so on.....lycka ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback