ibland blir det tufft, även för den som är lycklig.

Det finns känslor som man varken kan hantera eller styra över, eller hur?! Och när jag nämner ordet känslor, så behöver dessa känslor kanske inte innehålla kärlek.. Man kan ha känslor för en vän på ett sätt och för en pojkvän på ett annat, ja ni förstår mig säkert.. Även om tiden har sin gång va, så finns det vänner vi aldrig glömmer..Såna vänner som man på nått sätt tappat bort, eller som har hittat nya vägar att gå på. Vissa vänner känner vi oss vilsa utan, oavsett om vi medvetet eller omedvetet förlorat dem...  äh, jaja! jag vet inte hur jag ska förklara, men för er som finns på alla andra håll......jag saknar er <3 


"Jag hatar den känslan som inte vill ge sig av när jag tittar på dig.
Jag hatar det sättet du ignorerar mig på, det är som att vi aldrig känt varandra.
Du vet att allt jag ville var att du skulle behöva mig"


Kommentarer
carro

Det är så sant så sant!



Blogg: http://baraencarro.blogg.se/
2010-04-09 @ 22:02:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback