en ledig tisdag

Idag har jag tagit mig en sovmorgon, fast bara fram till 10 :) Jag ska tvätta lite idag och dona på i vårsolen, det gillas. Idag är jag som sagt ledig, men jobbar från onsdag till söndag sen. I morgon åker F. på kurs tills på fredag em, så då blir jag helt solo. Vilken ibland kan vara både skönt och tråkigt, men denna gång ska det bli skönt.. ;) Jag går ju på min diet nu och jag blir galen av att se han sitta & äta massa gott fika på kvällarna! haha..
Idag ska jag renbädda min säng, så jag kan sova gott iallafall :) Längtar galet mycket till nästa vecka, bara positiva saker händer då. Sundsvall, kurs på jobbet, främmande från Sthlm, grillat kött & god sallad. sånt gillar jag och förhoppningsvis visar vågen mig ännu mer lycka ;-)


Nu ska jag.....poppa musik ;)


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Skönt att kunna sova ända till 10 ;)



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2010-04-22 @ 17:42:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback