en blandad torsdag

Idag jobbade jag igen, mellan 12 - 20:30, en bra dag men händelserik.
Efter jobbet kastade jag mig i min lilla vita (läs skitiga) bil och gasade allt va lill-forden klarade av, för att åka på träningen som började redan kl 20, men jag hann ju spela en timme iallafall :) Så nu sitter jag här, ganska nyduschad och ska snart ta och krypa ner, eftersom jag börjar kl 7 i morgon igen och slutar 16:30.. Sne jobbar jag hela helgen =p Ibland kan jag tycka att 6 av 7 dagar kan bli tufft, speciellt om det är långa pass hela tiden.  *snart ledig, snart ledig*

På torsdag kommer mitt främmande, trevligt. Hoppas bara vädret håller i sig så vi kan grilla och så hoppas jag att Findus har fått sina kattungar :)


ge mig styrka och en hundvalp!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback