då var det söndag igen.

Idag har jag jobbat, dock bara 7-12, men idag va det skönt..för jag var trött. Somnade inte fören runt 1 och vaknade flera gånger under natten, suck. Såna nätter gillas inte! Jag minns inte sist jag vaknade utvilad och riktigt pigg, suck! I morgon sätter jag igång med min "diet" igen på allvar, nu är jag så gott som frisk. Har inte orkat kört ordentligt nu när jag varit sjuk, känner att jag har behövt den extra energi jag kan få..sen har min hals gjort så ont, så det har blivit glass flera gånger. Iallafall, denna vecka satsar jag på -2 kg, det hoppas jag klara..eftersom jag klarade nästan - 4.6 kg på 9 dagar innan jag gjorde uppehåll...(påsken) jävla påsk, det var den som ställde till det för mig! =( Nu, fortsätta städa! SUCK!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback