2 år & 5 dagar..

Idag är det alltså 2 år & 5 dagar sen jag började här på Nipis och jag ångrar inte det en sekund. Det enda jag vill är att få jobba mer hos blåingarna :) Genom dessa två år, har jag fått dela så mycket glädje & skratt med många fina och underbara människor, vi är som en familj. Tyvärr har det ju uppstått en tung period för oss också, men tillsammans klarar vi det. Det finns folk inom dessa väggar, som jag verkligen avgudar och som jag är jätteglad över att få ha träffat och skratta med, boende som personal. Jag trivs med mitt jobb även om det ibland är så tungt att vi kryper på knäna.. Men det jag vill säga är tack, till personalen på Nipis. För att ni gör dagarna så mycket lättare och att vi kan skratta tillsammans, för det är såå viktigt.

Ett speciellt tack till A.Ö, för att hon fick in mig på Nipis och för att hon är stöttande och förstående i alla lägen.
Samt C.L bara för att hon är den enastående kvinna hon är, helt fantastisk!


Puss&Kram från mig!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback