Allt är historia!

 
 
 
För er som inte vet, har jag fått diagnosen bipolär. En psykiskt sjukdom. Jag äter mediciner och kommer nog få göra de resten av livet!
Mitt liv har fått en helomvändning och jag tycker de är jobbigt. Jag är tacksam för de som faktiskt förstår & har börjat förstått baksidan av den här sjuhelvetes sjukdomen. Även om ett förlåt inte räcker till för er som fått stå ut genom åren, så vill jag ändå säga förlåt! Nu kan allt bara bli bättre. 
 
 
Har skrivit en blogg under min tid inne på 3&4b. 
Någon som vill läsa så säg till! 
 
 
 
Allt är historia nu, de e dags att börja om! 
 
 

Kommentarer
M

hej! har samma sjukdom som dig. Har bara inte vågat berätta för alla än :/ skulle vara intressant att få läsa din blogg från 3&4b. :)

Svar: Hej! Va kul. Du är så välkommen! www.baraettrum.blogg.se :-) enjoy
marialinden.blogg.se



2014-09-02 @ 15:53:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback