Nyvaken tjej

Är precis nyvaken :-) ska faktisk äta frukost i sängen till nått avsnitt av game of thrones idag tänkte ja. Najs!
Igår hade jag en ledig dag, så nu blir de jobb hela veckan lång, får ju vara ledig mellan 24-27 maj iallafall, huvudsaken de. Jag som ville hitta på nå skoj, men det får vänta.... :(

Jorå, såatte... Vad är de för väder idag tro? Har inte vågat kollat ännu.
Men det verkar grått eftersom att solen inte skiner bakom gardinerna.. Åååh, jag som vill använda min nya solstol snart.

Och jag väntar på provsvar sen min provtagning förra måndagen och även den där remissen för magnetröntgen!
Ja, mycket ska man göra innan detta är klart. I över 6 år har jag legat på nu och detta har ju blivit betydligt mer komplicerat än jag trodde och än vad de va tänkt. Tur man känner sin kropp.


Igår fick jag brev från: det svenska tvillingregistret, Karolinska institutet!
Hoppas de lyckades skicka den det andra brevet till himlen <3 :(


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback