Mr "sitting over here"



Svårt & sova. Det är varmt! Skulle behöva en fläkt eller AC. Det märks knappt att fönstren är öppna =p
Men det är mysigt, jag hör iallafall fåglarna. Hundarna sover nedanför sängen och jag ligger här och funderar.

Fick vääärldens finaste komplimang idag, det är inte fy skam! 🙊


Jaja, snart slut på ledigheten. På fredag är de jobb igen, jobbar dock bara helgen sen ledig en vecka igen ;-)
Klagar inte på de.

Ska förbi på Eroz kennel också på vägen ner till Sthlm, begäret efter ännu en hund lär väl stiga. Jag skulle verkligen behövt en enorm gård med massa plats och hundgårdar. Tids nog ska jag bilda mig min egna kennel.
Jag har ju bara börjat ;-) hahahaha.


Näni. Nu ska jag in i drömmarna och se vad som händer. Vi hörs i morgon.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback