Godnatt

Kvällen från helvete, hahahaha!
Natalie & jag skulle ut & se världen, bland annat hade Fredrik gjort en karta till stugan så vi skulle åka dit en sväng, men han glömde visst nånting på denna karta, för vi hamnade fel. Kom in på en nygrusad väg, där vi körde stenhårt fast mitt på vändplan. När vi klev ut så sjönk vi i lera, jag ville dö! Men nu är vi hemma och jag har nyss spolat av bilen och tänker nu sova. Har ALDRIG kört så satans fast, tillochmed Fredrik kom & körde fast......haha, ja jävlar.
"Jo jag glömde visst 2 vägar" JOTACK, vi märkte de!!!! Suck.


Nu ligger jag i sängen och ska sova.
Hundarna får inte mysa med mamma inatt, de är full i lera. Så får nog somna ensam, men vad gör de? :-) det är väl egentligen rätt skönt att få sträcka ut sig.


Godnatt världen!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback