Dags att sova :-)

Ligger i sängen framför solsidan :-) härligt. Dags & sova! I morgon & hela helgen är de jobb för mig. Härligt härligt!

Kollat hockeyn, jäkla skit.
Låg och hejade på Sverige i ett par canada byxor ;-)

Puss & godnatt.



Nu när jag hänger här...igen!
Vill jag klargöra en sak för en viss person.........ingenting handlar om dig, för jag skiter fullständigt i dig. Så låt mig nu få skriva vad fan jag vill utan att tro att du vet allt, för du är jävligt dåligt uppdaterad om du tror de!
Och jag fattar inte varför du ens är här inne om du tycker så hemskt illa om mig? Och än mindre hur du kan tro att de handlar om dig? Trodde jag klargjort för dig för länge sen att jag inte vill ha med dig & göra mer, hur helvetes trög kan man va? Undra vem som ska låta vem vara....gå ut härifrån bara!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback