Saknar tiden!


Det här är de bästa som kunde hända, har fått en ny syn på livet, och vad man ska tycka & ta för givet. Ibland behöver man påminnas om vad man faktiskt har. Ibland inser man de lite sent & ibland aldrig. Jag har gjort oerhört korkade saker i mitt liv och än är inte sista misstaget taget. Man lär så länge man lever. Det är dags att sluta drömma, öppna ögonen och glömma. Jag är redo, att börja om på ruta ett. Vi får bara ett liv, så varför leva de på andra villkor en ens eget?


Jag vet nån som inte fick leva livet på nån annans villkor, inte ens på sina egna. Jag önskar många gånger, att du fanns här hos mig, Micke. Dagligen finns du i våra tankar. Om jag bara kunde, skulle jag räddat dig den morgonen. Men jag va inte kapabel till de, vi va bara 2 månader & 5 dagar gamla. Lilla fina du, vad du är vacker <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback