Hon vill vara i hennes skor!



Hänger framför tv'n. Lyssnar samtidigt på Norlie & KKV - måste se dem i Åre.
Fan vad mycket jag har att göra nu, men med vem ska jag göra allting då?
Det märks....är leds på att ha tråkigt hela tiden. Är leds på alla regler & mönster som ska följas!!!!!


Jag vill tillbaka till då!
Hur vi gick på krogen, spelade tvspel, åkte mil efter mil i nån bil, drack, skrattade hejdlöst, flottbygget, åkte på dans, satt hemma hos nån & bara var - jag var levande....på riktigt <3
Jag saknar somrarna och människorna som delade den med mig. Dom va livet & en enorm del av mig!

Jag är expert på att må dåligt, känna ångest & tycka synd om mig själv.
Jag har så svårt att ta vara på tiden som ÄR, det är lättare att sakna de som va då. Visste jag att de skulle ta slut skulle jag göra så mycket annorlunda...


Kan inte sova heller, förbannat :@
Jag blir leds!







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback