Fyfan & satans vad förbannad jag blir!


I don't wanna be your number one, I want to be your only one.



Återigen du & jag bilen, den här bilen kommer jag faktiskt ha svårt att göra mig av med. Den har varit med om mycke fint :-) älskade lilla skit-bil.
Ja, som ni förstår spenderar jag många mil i min bil när jag inte mår bra. Vi poppar musik, tänker & bara kör & ser på världen. Ikväll är en sån kväll, igen!


Jag vet inte hur länge jag ska orka, jag får skylla mig själv de vet jag. Mycket väl! Men de känns ändå, oerhört mycket. Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice.
Jag orkar inte höra på massa smörande mer, menas de ingenting så behöver de inte sägas. I morse hade jag en bra dag & jag va gladare än på länge. Men att allt kan ändras på en halvdels sekund?
Ibland verkar man vara värd allt & lite till, medans man ibland är lika lite värd som snön under skorna. Ibland ska allt sluta lyckligt och ibland inte. Ibland är de rena helvetet & ibland himmelriket.
JAG ORKAR INTE! Du har haft din chans....länge nog!


Kommentarer
Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=-qq2BRnJ1fI&list=PLE94F597330EFBF47



2013-03-30 @ 02:21:41
Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=-qq2BRnJ1fI&list=PLE94F597330EFBF47



2013-03-30 @ 02:24:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback