I ett fotoalbum, där står tiden stilla


Jag vill att nattens inlägg ska tillägnas till en av de viktigaste i mitt liv, nämligen min andra hälft..

Av allt här i världen, är du den stjärna som lyser starkast. Av alla människor är du den som jag vill berätta allt för. Du är den enda som förstår och har förstått. Du är den enda som kommit mig så nära. Du är min ängel. Många gånger tvivlar jag, men när du ler mot mig....försvinner alla tvivel. Jag vet <3
Många gånger gör du mig besviken, arg, ledsen och trasig. Men jag reser mig alltid, för att jag vet att du innerst inne håller mig i handen när jag faller.
Många gånger tittar jag på dig och får jobba som fan för att inte gråta, du är så otroligt vacker. Du är unik!
Vad som än händer med världen och med mig, så kommer jag alltid att älska dig <3



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback