Underbara sommar!



Igår efter jobbet drog jag till en vän, vi såg massa filmer, åt pizza, godis och pratade. Precis som livet ska vara.
Idag ska vi till Petra & Hasse, vi ska grilla, spela spel och dricka vin. Är de underbart eller är de?! Jag minns inte när jag tyckte livet va så bra som nu.
Eller jo, de gör jag. Men efter allt skit som varit i vår så är detta så jävla skönt. .. Jag tror fortfarande på änglar ;-)



Jag trodde aldrig detta, aldrig nånsin.
Och jag vet inte hur det är möjligt heller, eller varför? Men de får mig att må bra, riktigt bra utan att ens behöva låtsas.
Kommer detta bli den bästa sommaren på evigheter? Den som lever får se.

Jag tror att jag blivit starkare, kanske är det just de som tillåter mig att må så bra. Att jag inte bryr mig så mycket längre om allt möjligt. De som händer, de händer...de har garanterat en mening!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback