Nattank

Ligger i sängen & kollar på Änglagård 3 ikväll. Har faktiskt tränat idag igen. Inte lika hårt som i måndags dock, känner träningsvärken komma sakta men säkert. I morgon blir de en sväng till =)

Va förbi Petra & Elise idag, åh jag tror ärligt talat jag smälter varje gång jag tar i henne. Har inte hållt i nått så litet sen Sebastian föddes 2001. Kom ju en liten tår när hon greppade min tumme... :')


I morgon vankas de en jobbnatt, lika så torsdagnatt. Gillar att jobba natt, även om jag tycker de är lite trist att de är så lungt som de oftast är när jag jobbar :-) man hinner lixom bli trött.


Alla planer står stilla, jag vet förtillfället ingenting längre. =/



PUSS på väääärldens sötaste.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback