När inget inte längre livar upp

När vardagen inte längre ger nått, när allt känns grått & trist. När man ständigt väntar & väntar utan resultat. Det är de små sakerna som gör vardagen stor, men inte ens de där lilla får man eller finns. Då är de kanske dags att tänka om... Precis de har jag gjort, jag har tänkt om. Om jag lyckas hålla samma tänkesätt, återstår att se.

Träningen idag sög, har aldrig varit så omotiverad som idag (inte de 2,5 senaste veckorna iallafall) jag som borde vara jättetaggad, jag som nu har så mycket som vill ut. Men nä. Istället va jag i min egna värld och va latare än ett helg gäng kossor :-(
Sen att jag har fått nå fel på foten gjorde de inte bättre, har ont som satan.

Blääää & fan va jobbigt allt är.
Denna vecka & förra veckan har varit bland de värsta i mitt liv. Private problems SUCKS!



Ibland känner jag mig faktiskt väldigt ensam......


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback