Kan innehålla elakt inslag!



Glöm inte bort att du är värdelös, så illa omtyckt för den du är. Ditt jävla svin.
Dina ord, dina lögner ska jag aldrig mer lita på. Hoppas att marken du går på, går sönder och att du får leva med de i resten av ditt liv. Du är inte värd att kallas människa, du är ett odjur. Sånt som man bara tror existerar i sagor.
Jag hoppas verkligen, av hela mitt hjärta att du drabbas av nått så fruktansvärt ont. Vad som helst bara du plågas ordentligt!!!!!! Jag är inte elak, men när de handlar om dig så bryr jag mig inte ett skit, skulle inte ens rädda dig om du va på väg att drunkna..
Hoppas du lärt dig en läxa och att du aldrig mer förstör för oskyldiga människor. Kunde jag, så skulle jag fan låsa in dig och slänga nyckeln i älven!
Hade jag haft orken skulle jag möblera om hela ditt ansikte så du matchade ditt avskumma beteende. Men jag hoppas nån annan gör de en vacker dag!
Usch, fy, blä! Gå & dö bara....


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback