Du är kärlek!

Det finns alltid nån i ens liv man tycker lite extra mycket om än alla andra.
Jag har en sån i mitt liv jag också.

En människa jag älskar så innerligt.
En människa jag vårdar som de sköraste glas.
En människa jag aldrig vill förlora.
En människa jag alltid kommer göra mitt bästa för.
En människa jag skulle krypa jorden runt för att rädda.
En människa jag skulle kunna skratta mig lycklig med.
En människa som oavsett får mig att le.

Jag är lycklig, att ha just dig i mitt liv vännen. Jag är stolt ärligt talat.
För allt vi gör är oslagbart & du ger mig varje gång vi umgås nya minnen för livet.

Ett liv utan dig skulle inte bara vara otänkbart, utan även ohållbart.
Du är en del av mig, den viktigaste & den största. - jagälskardig <3



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback