Sunnydays!

Ledig idag & är helt utan bil. Men tur de, då måste jag röra på mig ännu mera ;-)
Idag visade min våg - 4,5 kg, vilket betyder att jag har -5,1 kg kvar på mitt mål! Jag gick ju ner förut, men gick ju upp lite igen. Men snart är jag nere på det som va mitt första mål förut, men jag ska ju ner lite till..till den 1 juli ska det vara klart, men eftersom det går så fort nu så blir jag nog klar tidigare! Awesome ;-D då när det målet är gjort, har jag ju gått ner - 20 kg! Då blir jag fanimej stolt över mig själv.
Nåja...

Skulle behöva vinna massa pengar, så jag får ut & åka båååååt & fira min födelsedag i Sthlm (minns inte när jag gjorde det sist).. Vill umgås med mina fina där nere på en mysig uteservering :-)

Ja, drömma går ju!

Puss


Kommentarer
Jessica

Jag har också snart nått mitt mål :) Har gått ner 17 kg hittills, duktiga vi! :)



Blogg: http://zickan.se
2012-05-31 @ 06:52:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback