Okej, de blev ingen promenad idag.

Men i morgon... :-)

Idag har vi mest haft en slappar dag jag & djuren. Va en sväng till Malin bara :)
Sen har vi myst i & vid sängen.
Har tagit fram min bettskena också, eftersom jag biter ihop nå jävulskt när jag sover. Få se om det blir bättre nu då =)
I morgon är det invigning på bolaget, vi har ju fått självplock här nu. Härligt! Roligare att handla då, iofs ska jag inte handla nått i morgon men iallafall.

Jag har pratat med en vän i telefon ikväll, det va ett tag sen. Jag log inombords =)

Iallafall...jag är glad & lyckligare än någonsin. Jag kan le, jag vet faktiskt hur man gör =).........Fast inte när jag ser filmen: My sisters keepers, jag dog under halva filmen.
Jag grät & jag kände hur jag så gärna hade kunnat byta liv med denna tjej.
Jag vet att det värsta är att sånt här existerar i verkligheten & det gör mig ännu mer ledsen. Men en otroligt fin & vacker film - som jag rekommenderar starkt till er allihopa. Jag älskar den!
Kanske den bästa film jag någonsin sett....

Sådär, åååååh! Om en timme får jag sällskap oxå ;-) gillas!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback