Han är min bästa vän ♥

jag måste skryta, det finns en kille i mitt liv som är oslagbar. han som alltid stannat när alla andra skulle vända om och gå. han som aldrig gav upp när alla andra gjorde det. han som alltid funnits där till 110 jävla % oavsett vad. och det gör ont i mig, att jag inte kan ge honom nått tillbaka. jag hoppas bara han är nöjd med allt jag gör nuförtiden, för det gör jag av kärlek och för att han ska förstå att jag faktiskt både bättrat & ändrat mig. jag tror att många av er därute faktiskt sett hur mycket han gjort och ställt upp för mig, om inte..skulle jag inte sitta här och skriva idag. jag vet de. det handlar inte om att jag vill leva med honom, utan att jag inte kan leva utan honom. ibland är han som den storebror jag aldrig fick. inget kan skilja oss åt, det verkar då inte så. Jag kan aldrig förneka att han är otrolig, helt jävla fantastisk människa. En människa jag vill ha i mitt liv, tills den dagen jag slutas andas. Vad som än händer, kommer han alltid finnas där, tills mitt sista andetag. Jag tror, han är den sista människan som skulle svika mig.  - annars skulle han redan gått.
Vi har gått igenom så mycket och tillsammans har vi ju jordens finaste lilla tjej :)
Jag kan ärligt talat säga att DU är den människa jag älskar allra allra mest, på alla sätt & vis. ♥
............och oavsett vad som händer, kommer jag alltid älska dig, på ett eller annat sätt :)





inget kan stoppa mig nu, jag kommer stå på mig och fortsätta vara glad & lycklig!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback