Ja jäklar!

Kvällen igår började med god middag & vänner. Sen kom vi (läs A) på att vi skulle till Appelbergs (?) i Sollefteå och jag lovar, jag tror inte jag sätter min fot där en gång till om jag nu inte måste, haha!
Träffade några grabbar från Bispgården oxå, trevligt.
Hemresan va iallafall lätt roligast, jag skratta så jag höll på att kvävas nästan. Vilka dårar det finns ;D (på ett bra sätt alltså) Jaja... runt 3 kanske var vi hemma igen, nå otroligt jäkla skönt.
Klev upp runt 10 idag, åt frukost och tog en promenad på dryga 5 km. Så nu ska jag ner på byn & handla och posta brev, sen till min farmor & farfar och bjuda på lite annanaspaj =)

ha en bra dag allihopa, för det ska jag ha! =)



Jag har fått allt det jag vill ha, är det så konstigt om jag är glad? JAG ÄR EN LYCKOST ;D


Jag älskar dig, min hjärtepump


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback