Hjärtat slår hårt, helt utslagen. Jag vill höra andetagen ♥

Jahapp, då är man tillbaka hit. Har jobbat idag, sen blev det en 5,5 km promenad ner på byn för att möta Malin =) Sen har jag även städat nedervåningen, får väl försöka ta övervåningen i morgon...eller nått ;)
Jaha, annars rätt lungt här uppe i wooden.

Zeras löpning borde snart va över tycker jag, även om hon är jätteduktig.
Jo, Zera har fått 2 nya vänner....tror hon!
Grannens stövare Sigge, hon har hälsat på honom här ute & nu smiter hon till hans hundgård så fort hon får chansen. Sen lite längre ner här, bor det en Tollare (tror det är en sån) Den hälsade hon på häromdagen då den var lös & Zera va oxå lös, så jag hämtade henne och fortsatte gå...och idag, kom han/hon smygandes efter oss på vägen och ville väl leka förstårs :) Haha.
Stackars Zera, hon vill ju bara leka hon! =)


Åh, har inget att skriva mera!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback