En tidig morgon! :)

Idag börjar jag ett nytt liv, igen! :)
Det ska bort -5 kg & jag ska börja idag.
Jag börjar med 5, sen får jag ta eftersom! Hoppas på fin väder idag så jag kan använda mina nya träningsbyxor. Woohooo..kände mig så sportig igår, va ju nästan både svettig & slut när jag vandrade omkring i dem hemma igår på timmarna, haha.

Typiskt, igår sa jag att jag skulle ta sovmorgon, minst till 10? Och vad är klockan? 20 över 5 typ va? Härligt. Kanske min kropp som ställt in sig på "the-new-life"? Eh, nej! Inte alls..jag vaknade för att min hund väckte mig för hon ville ha vatten. (ja, hon låg i sovrummet & ville ut för att dricka) sötfia <3

Har slagit på en film och ska försöka sova ett tag till, iallafall till 10.

Puss på vännerna!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback