en rubrik?

Ikväll trotsade jag väder-gudarna och tog mig en promenad ner till pappa&lotta med Zera och sen fick vi skjuts hem av lotta =) Jag har precis duschat och gett Zera mat. Hittade INGENTING i klädväg i stan i lördags, suck.
Så nu går klädsidorna heta här hemma.
Åååh, jag är så mallig så jag dör ang mina björnar. Det är tydligen brunst nu, så jag tror att det var en hona & en hane..Så kom vi & störde? :P (Måste bara tillägga att f. sett björn förut, 6 st blev det nu med dessa 2 för honom) men jag & Malin va mer vilda än tama detta ögonblick! haha.
Alltså, det är jävligt paffiga & mäktiga djur.
Jag kan ju bara säga såhär, jag skulle inte vart lika rockig om jag hade mött de i skogen utan bil.
Fyfan. Ni som gjort det beundrar jag..=)




(bild lånad från google)



Naaaw, en tant på jobbet sa till mig igår; - Men gud vilka fina ögon du har.
Blir man varm inombords eller blir man? =p haha.

Sådär, snart fyller jag 24 & det betyder att det även snart är 5 år sen jag tog studenten.
I år är det ju J&M tur. Jag önskar ibland att jag kunde spola tillbaka tiden så jag fick uppleva det EN gång till.
Åh, jag är så glad för deras skull, sådär lite stolt lixom :) Nåja!!





Jag ska nu ta & fixa lite. Så förbannat skönt att slippa Gulldalens 53 kvm. Jag vill aldrig mer dit, aldrig!
Allt har blivit såå mycket bättre sen jag flyttade hit, både psykiskt & fysiskt. Jag önskar bara vi hade flyttat för länge sen...- men sen finns det ju saker jag saknar.


PUSS & GODNATT, jobb i morgon. Ska få jobba på Nipängen, blå grupp. Awesome ;D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback