dagen

6 km promenad, städning ur Lottas lokal på 3 timmar & sushi till middag ;) härligt.
Mannen i huset klipper gräs och jag sitter här, rättvist. (har faktiskt nyss satt igång en tvättmaskin) höhö.
Nä, det är inte rättvist. Men han gillar att klippa gräset (tror jag) & jag ansåg att jag kan klippa gräset när solen är framme istället. Det är väl därimot rättvist va? ;)

I morgon är det jobb igen, 7:30-17. Hääärligt =) Det går så bra för mig nu tycker jag, jag är nästan brydd. Inge bakslag på ett tag nu, fantastiskt...eller bara ren tur? Ja, säg de..
Men bara för jag nämnt de, så kommer det ett snart. =P


Har kollat lite på olika bilar, har fassnat för en bil jag vill ha. Så vi får se om jag hittar nån sån & nån bra!
Ska banne mig ha tonade rutor ;) Annars blir det aldrig att jag får de på bilen, haha!
Och bilen ska vara mörk, helst svart eller mörkblå. Såå snyggt! ;) Gäller bara att sälja kaoset jag har nu först. Eller ja, den vill jag iallafall inte ha kvar, även om det är en typiskt Mia bil.

Ja, jag undrar vad jag mer ska berätta för er. Det finns lixom inte så mycket att säga idag.¨
Återkommer kanske under kvällen, annars hörs vi i morgon! =)





En kväll för 2 sommrar sen när vi var & fiskade. Mys! <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback