dagen börjar lida mot sitt slut

Idag blev det en promenad med Malin ca 5 km blev det, gick hem till pappa och lånade en bil. Sen for vi hem till mig & jag klippte henne & vi surrade massa tjej-snack ;) Sen skjutsade jag hem henne och fick lite nya filmer på ett USB, tänkte kolla på nån innan jag somnar. Har precis tagit mig en kvällsdusch och nu sitter jag här och fördriver tiden, ovanligt va? I morgon ska jag jobba på Strandliden, jobbar kvällen & så jobbar jag på fredag. Sen är jag ledig tills på måndag. Underbart med en ledig helg, för jag ska faktiskt bara slappa hela helgen.
Eventuellt att mina fina går med på en sväng till Sollefteå & crousingen, men vi får se vad vädret säger.







Tack du fina, för att du finns.
Jag älskar att vara i din närhet och du värmer mig mer än solen.
Jag älskar sättet du tar i mig på och sättet du ler mot mig på.
Jag älskar varje del av dig och vill alltid vara en del av dig.
Jag blir lika lycklig varje gång jag ser dig och jag förvånas än idag...
hur otroligt vacker du egentligen är ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback