Promenad till vikbäcken!

Idag tog vi oss en promenad till Vikbäcken! =)
Vi stannade & myste en stund. I morgon blir det Östersund med Faster & kanske Kusinen.
 
Idag fick jag delegering på insulin på jobbet, äntligen :)
Det var riktigt roligt att sticka folk i magen, höhö! :-)
Nä men ni förstår. Så på onsdag får jag sticka alldeles själv, jag klättrar mig uppåt :-)
 
På lördag är det dags för crousingen, hoppas dagen blir toppen.
Tänker då inte låta den sluta som förra, men jag tvivlar...
Jag har blivit starkare än så :-) *kastar konfetti* 
Jag ska ha så jävla kul & ingen kan stoppa mig nu.
Tror att min 1l's Captain Morgan vill bli uppdrucken, jag har det jag gör med andra ord &
förmodligen dom stackarna som ska stå ut med mig sen ;D
Har ju en kvarting turkisk peppar shot oxå!  Jag får INTE glömma att jag inte 
är 18 längre, har ju blivit så klen nuförtiden! ;-)
 
Jaja, nu ska jag ta mig en dusch. För halv 10 kommer faster & hämtar mig i morgon!
 
JOMENJUSTJA!!!! Igår åkte vi i skogen, såg Björnspår & björnbajs (och de va stora som hästskitshögar)
Den björnen vill jag då ICKE stöta på i skogen! Går ju tydligen en jättestor Björn där uppe i skogarna..
 
Ja, men puss & godnatt på er världen!
 
 
För mig får du gärna flytta idag, helst igår, vill inte se dig här längre.
du har sårat mig mer än du nog förstår. att jag aldrig lär mig, att man aldrig ska lita på nån!
- knappt ens sig själv!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback