snö, promenad och nöjda hundar.

Idag träffade vi Natalie och Hugo igen, det är så roligt.
Zera blir överlycklig när hon ser vart vi är på väg och vi möts alltid av en minst lika glad Hugo :)
Idag va Hugo redan där, så han skyndade sig till bagageluckan och va alldeles till sig, dom är så söta.


Jag har inte gjort så mycket idag, tråkar som vanligt. Börjar bli leds på det här. Kanske jag måste plugga vidare ännu mera? =p Tål att tänkas på. ;)

__________________________________________________________

Oh baby du är het och jag faller för din charm. När världens känns för kall är du där och gör mig varm. för du vet hur du ska tända upp min eld, så flamman brinner vidare när morgon blivit kväll. När du gör mig sådär, förför mig sådär. Gör mig sakta, stilla blir jag ett med allt som är. Jag blir galet kär när du flexar sådär, närmare mitt öra tills min kropp börjar att röra sig.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback