nu vill jag ha dig baby

Sådär, då har jag gjort ägg & räkmackor. Mumma! Tog en promenad med Zera i elljuspåret runt 9, det va riktigt kallt men ändå skönt. Snart kallar duschen, sen sovdags. För i morgon är det ju förmodligen en slappardag till som väntar =p Så jag måste sova, för det är ganska jobbigt att slappa hela dagarna. =p
Tur man har Zera, då är man aldrig ensam, många gånger önskar jag att hon kunde prata med mig.
Jag pratar med henne hela tiden, medans hon tittar på mig med sina fina bruna ögon. Jag tror hon förstår! :')

Och jag bara wordfeudar ja och aldrig vunnit en enda jävla omgång - morr.
Men, otur i spel - tur i kärlek..eller? ;-P







"Du&jag under täcket baby, det har gått flera veckor baby, sen vi låg där hos dig och du frågade mig: ska vi göra nått äckligt baby? jag blev tagen på sägen, baby. Jag låg där naken och ängslig baby, men det kändes okey, när du visade mig hur man gör nått äckligt baby"


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback