kanske blir de bättre.

där hjärtats väg är ditt enda alternativ


Onsdag idag, allt känns tomt och öde. Eller är det bara jag? Förmodligen. Jag vill kunna skriva massa positiva saker här, men jag kan inte. det är stopp. alldeles!

fick iallafall kvällsbesök, det värmer alltid. Så vi kollade karatefylla (fast jag sov mest) och så tog vi en prommis med Zera (den lilla uttern). Så nu har jag duschat och lagt in nya låtar på min mp3.

I morse va jag uppe kl 6, tvättade, morgonpinkade zera och stökade på, kommer dock inte vara lika pigg i morgon bara för att jag ska jobba. :)



Slänger in en bild på mig & Daniel - bara för att han är toppen & min 4-männing.
en människa man alltid kan ty sig till, oavsett! Tack för att du finns och förgyller mina dagar
på jobbet ibland!





Blod är tjockare än vatten! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback