ännu en julklapp.

Jo, snälla tomten. (Eller vem som helst)
Kom på att jag gärna vill ha en Marc Jacobs klocka oxå i julklapp.

Bild kommer sen. men tänk på det bara.
 
 
Jahaja, fredag idag. Ikväll jobbar jag till 21, sen hem till vild-djuren och sen upp tidigt i morgon för då är det en delad tur som tår på schemat. Jobb, jobb & jobb, härligt att passa på medans det finns jobb.
 
Jo, just ja. Eroz och jag är anmälda till Sollentuna den 12 januari 2013 (har jag kanske nämnt det redan?)
Blir mycke hundprat i den här bloggen nu, men det är lixom det ända jag gör på dagarna när jag inte jobbar så är det att vara med mina fina hundar.
 
Jaha..julen är snart här. Jag har ju lixom lite ångest för julen & det vet ni ju. (ja de flesta vet ju det)
Men det ska nog gå bra, har ju funkat alla andra år. men jag hoppas nästa jul kommer bli den mysigaste jag någonsin haft (A) ;)
 
 
Vill bara skicka en puss till två av mina fina vänner, en till Malin & en till T.
Ni är guld värda båda två. Ni är unika :-* PUSS
 
 
 
Kärleken; Jag älskar dig, mest av allt <3 puss&mys.
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback