söndag!

Söndag idag & jag har jobbat och i morgon börjar jag mitt schema på Strandliden =)
Gud så jag har varit trött på slutet, jag har knappt ens orkat mig ut. Har inte träffat Malin heller på flera flera dagar :'( <3 men på fredag får vi en dag i stan iallafall.

Har nyss slängt ihop en kladdkaka, flitig jag är. Då finns det iallafall fika ifall det kommer nån på besök framöver!
För bullarna gömmer jag. (A)

Idag fick jag en matberedare av pappa&Lotta som för tidig födelsedags-present. Jag gillar den!
Ska pröva riva morötter med den i veckan =)

Jag ska ta & ta en snabbdusch sen krypa ner, sängen lockar alltid såhär tidigt då man jobbat helg.

Men puss på er mina fina vänner.

Kommentarer
Malin

Saknar dig <3

Du får minnsan bjuda mig på en bulle :D:D <3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-04-22 @ 22:53:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback