Ingen föds utan fel!

Fredag idag...min dag började vid 10, har gjort en hel del idag känns de som. Skönt! Idag blir de blodpudding & bacon på menyn, så gott, fast fick nå godare med mig hem från Vikbäcken igår :-) pasta med svamp - mumma! :D

Idag har jag rensat massa saker & lagt ner i kartonger, en del av mig ligger i dom där kartongerna. En gammal del av mig, som jag faktiskt med ett leende kan packa ner. Ibland är det tufft att tänka tillbaka & minnas, vem gör inte det lixom? Tänker typ, vad hade hänt om inte? Vad hade hänt om man gjort si eller så? Hur hade man varit idag? Osv...men hur jag än vrider & vänder de...så har jag det allra bäst nu. :)
För va saker&ting inte mer värdefullt & äkta, så va det lika bra att tiden särade på allt. För ingenting verkar har varit äkta, inte fören nu <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback