idag längtar vi till sommaren.

Sitter & chattar med Malin, vi pratar om sommaren. Mjukglass och minigolf i Badhusparken. Jag längtar.
Det värsta med minigolfen är inte i mitt fall att förlora, utan tålamodet. Jag har inget tålamod att konsentrera mig, så jag spelar nästan sämre än en unge på 5 år. Men roligt är det =p
Så idag önskar jag att det vore sommar, redan igår.

På onsdag blir det provtagning, igen. Hoppas värdena har ändrats och att det visar en förbättring.
Jag vill att dessa sex månader ska gå fort, det har iallafall gått tre. Så tre kvar, sen hoppas jag att det blir resultat.

Jaha, idag har jag gjort en hel del. Målat runt ett fönster, målat klart det lilla skåpet på toan, städat fyra garderober från slipdamm & annat, tänkte ta en tur med skurmoppen där inne snart också.

Vi får höras i morgon eller nått... Tjo!


igår, idag, i morgon och föralltid <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback