High on love!

Solen skiner, jag är fortfarande förkyld (men bättre, jobb i morgon) jag vaknade till en mysmorgon & jag älskar livet idag.

Igår hade vi Malin på middag, vi gjorde kebab. Sen for vi till skogen & spanade, vi fick se; Älg, rådjur & bäver! :-)
Sen hem & bakade en kladdkaka, all by myself =D vuxenpoäng! Dock blev den inte som jag hade hoppats men alla andra gillade den tydligen. Sen såg vi en skräckfilm & sen kallade sängen för klockan blev närmare halv 3 eller nått.

Änglagård, har ni sett dom filmerna? :-)
Jag bara älskar dom..iallafall de 2 första! Åh så bra dom är. Har sett dom 2 kvällar nu, ikväll blir det kanske den tredje :-) najs..

Grillning....Gud vad jag vill grilla idag. Vi får se hur den tanken slutar. Eller så tar vi grillningen nästa helg. Skitsamma, men hur gott är det inte då? :-D klart man är sugen.

Nästa lördag blir det en heldag i Östersund tror jag, klart det ska shoppas lite inför sommarn! Ska ta med mig Malin =)


Nu blir det frukost!

Puss :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback