en morgon, ungefär som alla andra.

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.

Tisdag; Och idag händer det inte särskilt mycket vad jag vet.
Jag ska iallafall orka städa, men när det vette tusan.
Dammsugaren är så otymplig, min vanliga dammsugare är kvar i lägenheten, så just nu dammsuger jag med en från 1800 talet känns det som..Den är bra, riktigt bra. Men jobbig att bära runt på, då den är lite trasig så den inte går att dra =)

det blir massor med hår nu, katterna & hunden fäller väl vinterpälsen antar jag. Så här får det städas ofta.
Jag gillar ju att städa, oftast iallafall. Det känns bra när det är fint & rent. Tänk att jag blivit sån? :) höhö.


Igår ville mitt "modershjärta" gråta en skvätt. Både Torkel och Zera låg i hennes bädd när det var dags att sova. Mina sötnosar. Jag hade bäddad ner Torkel med en liten filt som Zera har och sen när jag gick dit igen låg han kvar och Zera hade försiktigt lagt sig bredvid och myst. SÖTA! =D

Ja, dags för dagens sysslor. först, leta min näs-spray (som förövrigt suger)...


PUSS PÅ MINA vänner därute.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback