det borde smärta ditt hjärta....

Söndag idag. Det har blivit lite gjort i det lilla liv jag lever idag :)
2 promenader med Zera i det fina vädret, varit ner till pappa och hämtat lite kartonger eftersom de ska göra om i gäst-stugan, kollar på 2 filmer; Baby Call & The Women. Baby Call sög, medans The Women va riktigt bra, lite dryg i början men sen lossnade det och filmen blev faktiskt bra och hemsk.

Jag har det bra, jag mår bra, det går bra.

Just nu sitter vi i köket, gör frågor till tipsrundan eller nått till sista april. Rätt kul! Man får lära sig mycket nytt.
Till det fikar vi bullar, kladdkaka och kall mjölk. :) Ibland har man det bra.

Säger godnatt nu, eftersom jag jobbar i morgon.


 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback