Blev de förra tomt?

Blev de förra inlägget helt blankt? :-s ser ut så, fast jag skrivit!!!! Aja!!

Ikväll eller ja, hela dan har vi bara tagit det lungt, gjort hemmagjord pizza & bara haft en mys dag. Ikväll blev de film med ost, kex, vindruvor & påskmust =)

I morgon åker lillebror & mamma hem, hatar att skiljas ifrån lillebror :-( han är ju viktigast i mitt liv. Puss på han!

Jag är glad, ja faktiskt lycklig. Det är en bit kvar tills jag är "nöjd" med mitt liv men jag kämpar på & det är kanske inte alls för långt borta. Det är ju på gång, men inte klart. Men tids nog ger förhoppningsvis allt "slit" resultat!
Då, kommer jag må som allra bäst =)


Ska ringa facket & bråka lite i morgon oxå, så de så!

Jag kryper tätt intill, lycklig för att du finns till <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback