studiebesök på operation.

Onsdag

Idag har vi haft studiebesök på operation, gud så intressant. Jag tror mitt nästa yrke blir sjuksköterska =p
Synd bara att man inte har nån plugghjärna :(
Jag har återigen, blivit förkyld! SÅÅÅÅ UNDERBART ROLIGT! Någon som sett mitt imunförsvar? eller mitt humör som jag snart inte heller har kvar.


Jag känner mig så liten idag, allt känns bara gå emot mig. När ska turen vända?
Som jag har kämpat för det här.....?





Sötnos;
Jag ryser när jag hör ditt namn.
Dina ögon förtrollar mig, ditt leende gör mig knäsvag.
När du tog min hand i din första gången, så tänkte jag: snälla, släpp den aldrig.
Det kändes så....speciellt! Jag hade längtat efter de, det kände jag då.
Jag kommmer aldrig glömma den första kyssen, aldrig heller blicken du gav mig då.
Kyssen och blicken kanske inte betydde nått för dig då, men för mig gjorde dom de.
Fick jag spola tillbaka tiden, skulle jag kysst dig ännu mer,
eftersom jag älskade känslan jag hade då -v-




Kommentarer
Anonym

<3<3<3



2011-10-12 @ 18:34:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback